To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
SKPST LOK "WIKING" Szczecin
Szczeciński Klub Pneumatycznego Strzelectwa Terenowego LOK "WIKING"

Puchar PFTA - Współorganizacja zawodów Pucharu PFTA w Kolibkach

MASZOT - 2014-04-15, 10:23

Paweł
Miód na serce nam polałeś. Dziękuję. :piwo2:

Dziś wieczorem podam zakres naszego udziału w organizacji. Wczoraj wszystko ustaliłem z Piotrem Rose (box555).

Diaderny - 2014-04-15, 18:00

Witam ponownie po spotkaniu trzech muszkieterów PIT76,AndrzejZ i Diaderny.
Ustaliliśmy, iż ze względów formalnych odpuszczamy imprezkę strzelecką.

Krauser - 2014-04-15, 18:35

A co to za względy formalne Tomku?
Bardzo mnie zmartwiliście.
Mogę Ci podać bliski nocleg. Może jeszcze wolny będzie.

Diaderny - 2014-04-15, 18:50

Mirku przepraszam za taki bieg sprawy ale jeszcze to na pewno nadrobimy.
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kochankę :)

Artkor - 2014-04-15, 21:30

W Kolibkach strzelam tylko sylwetki i nocnik więc jakby co mogę mierzyć odległości podczas ustawiania toru. W przypadku wygranej któregoś z naszych (co jest raczej pewne) żaden geniusz się potem nie doczepi.

Oczywiście odległości będą dostępne dla klubowiczów po wysłaniu sms-a z numerem stanowiska na mój numer (kto nie zna niech se spisze z busa przed zawodami).

Diaderny - 2014-04-15, 21:43

Artkor napisał/a:
W Kolibkach strzelam tylko sylwetki i nocnik więc jakby co mogę mierzyć odległości podczas ustawiania toru. W przypadku wygranej któregoś z naszych (co jest raczej pewne) żaden geniusz się potem nie doczepi.

Oczywiście odległości będą dostępne dla klubowiczów po wysłaniu sms-a z numerem stanowiska na mój numer (kto nie zna niech se spisze z busa przed zawodami).


Dobre dobre :-D

Krauser - 2014-04-15, 22:23

Diaderny napisał/a:
Mirku przepraszam za taki bieg sprawy ale jeszcze to na pewno nadrobimy.
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kochankę :)


Którą rękę mam Ci urwać aby kochanka straciła życie ?

Diaderny - 2014-04-15, 22:26

Krauser napisał/a:
Diaderny napisał/a:
Mirku przepraszam za taki bieg sprawy ale jeszcze to na pewno nadrobimy.
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kochankę :)


Którą rękę mam Ci urwać aby kochanka straciła życie ?


Ha ha dobre dobre i otarty łokieć a córka w ciąży :mrgreen:

MASZOT - 2014-04-16, 16:51

No dobra. Czas na zadania. Miało być wczoraj wieczorem, ale mam niestety o cholery roboty i wczoraj wróciłem z pracy bardzo późno i najnormalniej w świecie padłem na moje marne ryło. Teraz też siedzę w robocie i jeszcze nie wiem kiedy wrócę do domu. Zrobiłem sobie więc przerwę na kawę i napiszę co ustaliłem.

1. Figurki - zabieramy tylko te ocynkowane. Mamy ich około 30szt. Dodatkowo postaram się po świętach sklecić pozostałe, które jeszcze są w rozsypce. Powinniśmy wyrobić się na 35 figurek. Pozostałe, czyli 15szt. (potrzeba nam w sumie 50) dostaniemy od ekipy z 3Miasta.
2. Mocowanie figurek - do drzew (jest zgoda), a więc trzeba nam sporo uchwytów do mocowania + wkręty. Część oczywiście ustawimy na ziemi, a więc bierzemy też szpilki.
3. Karty startowe robi ekipa z 3Miasta.
4. Opisy stanowisk na torach - format A5 (20szt. kol.żółtego i 20szt. kol. czerwonego na dwa try FT/HFT + 1x10 na NHFT - białe) - nasze zadanie. Ustaliłem z box'em, że zrobię projekt i podeślę mu do zatwierdzenia. Potem wydruk i zalaminowanie. Dodatkowo wydruk karteczek z opisem postaw strzeleckich (te nasze ludziki) na papierze samoprzylepnym aby tylko pod numerkiem celu dokleić opis postawy.
5. Kartki opisu celów (2x40 + 1x20) - również zrobię projekt i trzeba będzie to wydrukować i zalaminować.
6. Chrono - 3Miasto wystawi 2szt nowego zapudełkowanego chrona Radeckowego. My mamy wziąć na wszelki wypadek jako porównawcze nasze ShootingChronny.
7. Pozostałe wyposażenie na tor, a więc:
- taśmy biało-czerwone do oznakowania linii strzelania i zabezpieczenia terenu;
- paliki - 20 szt.;
- tabliczki opisu stanowisk - 20 szt.;
- sznurek do stawiania figurek - ok 2000m
- sztyce do numerków celów (te które zrobiłem z rurek aluminiowych - są gdzieś w skrzynce na strzelnicy) + tacker ze zszywkami do mocowania kartek z numerami celów na drzewach;
- klipsy do przypięcia kart opisu stanowisk do naszych tabliczek;
- mocna taśma klejąca (może być ta srebrna wzmocniona siatką) do przyklejenia kartek opisu celów do sztyc;

Z narzędzi i dodatkowego wyposażenia to jak napisałem wcześniej:
- młotki
- wkrętarki elektrryczne
- maczety do karczowania
- klucze do skręcania (naprawy figurek)
- i inne potrzebne gadżety jakie przyjdą Wam na myśl

Jeśli chodzi o paliki to trzeba przygotować wszystkie 20szt równej długości - 40cm każdy.
Dodatkowo trzeba kupić 2m stalowej rury o średnicy wewnętrznej równej średnicy palika i pociąć ją na 20 równych kawałków. Do każdego przyczietego kawałka rurki trzeba dospawać (potrzebna spawarka) stalowe sztyce zaostrzone na końcu (trzeba kupić ok 8m pręta o grubości 8-10mm i pociąć go na 20 równych kawałków). Powstaną w ten sposób stojaki na paliki wbijane w ziemię.
Zastanawiam się też nad przygotowaniem kilku (max 5 szt.) płaskich znaczników stanowisk do strzelania z łokci bez palika.

Co trzeba kupić?: - Błażej, jak stoimy z kasą?
- sznurek
- taśma biało-czerwona (nie wiem ile tego mamy i w jakim stanie)
- rurkę i pręt stalowy na stojaki do palików
- wkręty ? (chyba jeszcze mamy tego sporo)
- płaskowniki/kątowniki z otworami do mocowania figurek do drzew (trzeba tego sporo)
- papier samoprzylepny na opisy postaw (ze 3 arkusze A4)
- papier żółty i czerwony A4 (po 20 arkuszy)

Zakupione materiały będą oczywiście nasze i będą do dalszego wykorzystania na naszych potyczkach strzeleckich.

Teraz prośba do Was. Kto podejmie się tych wszystkich prac przygotowawczych?
1. Wydruk i zalaminowanie kartek opisu stanowisk i celów (ja robię projekt);
2. Zakup materiałów i wykonanie stojaków na paliki oraz przygotowanie palików;
3. Zakup pozostałych materiałów.


Koncepcja ustawienia torów jest następująca - 3Miasto ustawia jeden, a my drugi zaraz za ich torem. Strzelanie będzie odbywać się równocześnie na dwóch torach - na jednym HFT, a na drugim FT. Na drugi dzień zmiana. Tak więc ustawiamy komplet celi wraz z dodatkowymi celami do FT (w sumie ~50 figurek). Stanowiska opisujemy od 1 do 20. Na każdym stanowisku będzie po 2 cele + na 10 stanowiskach po 3 (jeden dodatkowy do FT). Jednak w czasie strzelania HFT na danym torze, cele do FT mają mieć zdjęte sznurki, a cele mają być złożone. Po zawodach pierwszego dnia 10 celów do HFT ma być zdjęte (te których FT-ciarze nie będą strzelać), a do wcześniej złożonych celów FT podpinamy sznurki. Takim sposobem na torze zawsze będzie 40 celów dla danej konkurencji.


Na koniec propozycja. Spotkanie w któryś dzień pierwszego weekendu majowego aby przygotować i spakować sprzęt. Do tego czasu musimy mieć zrobione wszystkie zakupy i przygotowane paliki wraz ze stojakami do nich.


Czy o czymś zapomniałem i nie napisałem?

Diaderny - 2014-04-16, 17:17

:-D
Artkor - 2014-04-16, 18:07

Blach ciesielskich, płaskich i kątowych mam cale duże wiadro, będzie dobre 30-40 kg.
Podstawki mogę wyspawać, musiałbym tylko znać maksymalną średnicę palika jaki ma tam wejść.

MASZOT - 2014-04-16, 21:19

Artkor napisał/a:
Blach ciesielskich, płaskich i kątowych mam cale duże wiadro, będzie dobre 30-40 kg.
Podstawki mogę wyspawać, musiałbym tylko znać maksymalną średnicę palika jaki ma tam wejść.

O! Artur. Blachy byśmy wzięli, jeśli Ci zalegają. Jeśli chodzi o stojaki pod paliki, to jak miałbyś kupować materiały, to daj znać, bo musimy mieć na to fakturę na LOK. Palik zmierzymy i damy znać.

NEO - 2014-04-16, 21:25

Kasę mam, spokojnie, można kupować. Tylko FV brać.

Ja na Kolibki mogę ruszyć 8go maja po pracy ok 17 ze Szczecina.

MASZOT - 2014-04-16, 21:29

NEO napisał/a:
Ja na Kolibki mogę ruszyć 8go maja po pracy ok 17 ze Szczecina.

To sugeruję dać nam swój sprzęt na transport, a przyjechać do Gdyni pociągiem. Z dworca Cię odbierzemy. Wrócimy wówczas busikiem razem.

NEO - 2014-04-16, 21:30

Spoko, ugadamy to jeszcze :)
Z dworca to ja trafię z zamkniętymi oczami nawet :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group