Puchar Wikinga - VI "Puchar Wikinga" 2014-2015
RadLoc - 2014-10-09, 09:02
Mirek jak zwykle się postarał, żeby zorganizować fanty. Dzięki.
MICHAŁ_M - 2014-10-09, 10:47
Mirek, tradycyjnie ogarnął temat i to JAK ...
KRZYFAR - 2014-10-13, 14:37
19.10 niedziela - I spotkanie w ramach Pucharu Wikinga 2014-2015. Kto jest chętny postrzelać? Wpisywać się proszę.
Krauser - 2014-10-13, 16:06
Ja mogę postrzelać. A coś fajnego będzie ???
goodfella - 2014-10-13, 16:27
Cytat: | Chciałbym móc zapoznać się z Regulaminem przed jego upublicznieniem |
Zgodnie z obietnicą regulamin został sporządzony. Obejmuje dwa punkty:
1. Krauser wie wszystko i wie najlepiej
2. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości- patrz pkt.1
Taki żarcik Niestety nie udało się i pewnie do niedzieli nie powstanie. Zastanawiam się tylko czy jest na prawdę taka potrzeba. Kilka pucharów już się odbyło i problemów nie było.
Krauser napisał/a: | Ja mogę postrzelać. A coś fajnego będzie ??? |
Będzie tor 30-to figurkowy. Mam nadzieję że wystarczy. Co do jego jakości to nie chciałbym obiecywać złotych gór. Postaramy się. Mam nadzieję że będzie zbliżony w swojej formie do regulaminowego PFTA.
Chciałbym jeszcze powrócić do tematu opłaty. Myślę że 10 zł to zbyt wygórowana cena. Jestem zwolennikiem zasad panujących w trójmieście i proponuję 5 zł. Dodatkowo opłata nie będzie obligatoryjna i będzie mógł ją wpłacić każdy startujący. Przygotuję słoik
MASZOT - 2014-10-13, 16:29
KRZYFAR napisał/a: | Kto jest chętny postrzelać? |
Krzysztof, pozwolę sobie poprawić to zdanie:
Zbiórka na strzelnicy o godz. 9.00 - obecność obowiązkowa.
goodfella - 2014-10-13, 16:32
Tomku,
Postaramy się z Krzyśkiem rozstawić tor w sobotę. Przynajmniej jego część.
MASZOT - 2014-10-13, 16:36
goodfella napisał/a: | Zastanawiam się tylko czy jest na prawdę taka potrzeba. Kilka pucharów już się odbyło i problemów nie było. |
Bo zawsze jasno były określone zasady rywalizacji.
Regulamin ma określić:
1. konkurencje w jakich będziemy rywalizować - np. HFT1, HFT2, NHFT, Silhouette, a może kategoria open do HFT? To trzeba jasno określić.
2. Zasady strzelań - tu proponuję trzymanie się przepisów PFTA odnoście konkurencji - tak jest łatwiej i nie trzeba tworzyć odrębnych przepisów konkurencji;
3. Ilość eliminacji i ilość liczonych do Pucharu, co pozwoli wyłonić zwycięzców na zasadach sumy punktów procentowych uzyskanego wyniku z określonej liczby eliminacji.
To tyle. Krótko i na temat.
KRZYFAR - 2014-10-13, 16:50
MASZOT napisał/a: | KRZYFAR napisał/a: | Kto jest chętny postrzelać? |
Krzysztof, pozwolę sobie poprawić to zdanie:
Zbiórka na strzelnicy o godz. 9.00 - obecność obowiązkowa. |
Nie jestem zwolennikiem zmuszania ludzi do brania udziału w zajęciach nieobowiązkowych, a tym bardziej do uprawiania hobby.
Po prostu jak nie zobaczę minimum 10 ludzi chętnych postrzelać to toru ustawiał nie będę.
W kilka osób to możemy sobie postrzelać do sylwetek i spinerów
MASZOT - 2014-10-13, 17:14
Krzysztof, ależ wiesz dobrze, że ja nikogo nie zmuszam. To taki jedynie mój sposób motywacji kolegów.
KRZYFAR napisał/a: | Po prostu jak nie zobaczę minimum 10 ludzi chętnych ... |
I to również powinno znaleźć się w regulaminie - czyli minimum zawodników aby zawody zaliczyły się do Pucharu.
Co by nie było, na mnie możecie liczyć.
Mario_64 - 2014-10-13, 17:26
Cześć.
Chwile mnie tu nie było ale wracam.
Już miałem sprzedać wszystkie karabiny i pistolety ale jednak jeszcze nie sprzedam za duzo mam śrutu muszę wystrzelać.
- taki mały żarcik -
Jakby co to mogę przygotować zgodnie z sugestia pewnego strzelca tory sylwetkowe.
Nie wiem czy w naszej kańciapie są jakieś zwierzątka. W razie czego mam gdzieś zagrzebany 1 komplet.
Krauser - 2014-10-13, 18:14
Czy chcecie liczyć ewentualną zimową Wiejską Chatę do Pucharu?
Moja propozycja jest taka:
1. Starty:
a) 7 dziennych z tego 5 liczonych do całości
b) 4 nocne z tego 2 liczone do całości
c) 4 nocne z tego 3 liczone do NHFT
2. Klasyfikacje - klasy
- Open / Open Nocne
- HFT1 / nHFT1
- HFT2 / nHFT2
3. Poszczególne zawody będą liczone do klasyfikacji przy udziale min. 10 zawodników w klasie OPEN
4. Opłata startowa w kwocie 5 złotych jest obowiązkowa. Zezwala się większe datki. Środki zostaną wykorzystane na pamiątkowe odznaki/medale/puchary (czy jak to zwać) na zakończenie Pucharu.
5. Wszelkie nieujęte w powyższych zasadach problemy rozwiązywać będzie Kapituła Pucharu w składzie - Koledzy
- Goodfella
- Krzyfar
- członek SKPST LOK WIKING wybrany w głosowaniu jawnym(musi się zgłosić chętny) przez uczestników pierwszych eliminacji VI Edycji Pucharu Wikinga
I to chyba tyle.
Teraz kilka słów ode mnie.
Jak pisałem wcześniej udało mi się pozyskać spore ilości fantów i mam nadzieję, że jeszcze ich przybędzie. Nie chcę ujawniać ich teraz, ale na niedzielę przygotuję listę z opisem lub...przywiozę pokazać Moja propozycja jest taka, aby część z nich ( te najwartościowsze ) przeznaczyć do losowania podczas zakończenia Pucharu pośród strzelców, którzy wykonali minimum startów. Jeżeli warunki pozwolą i będę miał dopływ fantów na bieżąco to również podczas kolejnych zawodów będziemy organizować losowania.
Zachęcam Kolegów do starań o pozyskanie innych rzeczy, które będzie można przeznaczyć na nagrody.
Edit:
Zgłaszać propozycje i wnioski...wszystko omówimy podczas I Zawodów.
goodfella - 2014-10-15, 18:59
Krauser,
Widzę że wyręczasz mnie w powinnościach. Głupio mi troszkę ale cieszę się, że pomimo tego że chciałeś mieć emeryturę działasz. Wiem, że po prostu nie dasz rady :)
Odnośnie Twoich propozycji:
Starty. Tutaj nie robiłbym założeń bo niestety, jak to zwykle bywa, życie je weryfikuje.
Jeżeli uda się zorganizować wszystkie to liczmy po prostu 50% eliminacji +1 do całości. Odnośnie nocników to zróbmy tak, że zobaczymy ile uda się zorganizować i do całości policzymy 50% startów. Choć sam nie jestem przekonany czy to dobry pomysł aby je liczyć.
Wiejska Chata Ja oczywiście jestem za tym aby ją liczyć do generalki. Nie wiadomo ile startów się odbędzie i nie wykreślałbym tego. Zawsze jeden start więcej.
Krauser napisał/a: | Poszczególne zawody będą liczone do klasyfikacji przy udziale min. 10 zawodników w klasie OPEN | W związku z coraz mniejszą frekwencją w naszym gronie ustaliłbym limit na 5 osób. Kto nie chce, jego strata. Ja bym nie ograniczał się "bo ktoś nas olał".
Krauser napisał/a: | Opłata startowa w kwocie 5 złotych jest obowiązkowa. | Przyklepane
Odnośnie fantów to proponuję takie rozwiązanie. Nagrody podziel na dwie pule. Jedna na zakończenie pucharu, a druga na Wiejską Chatę. Na poszczególnych eliminacjach dałbym sobie spokój. Na koniec zrobi się za zebrane pieniążki fajne puchary dla Jacka, Ciebie i Maszota ( żarcik - będziemy Was gonić ) i rozda nagrody dla uczestników którzy zaliczyli 50% + 1 start.
To na tyle. Chętnych do rozstawienia toru zapraszam w sobotę od 11.00 na naszą strzelnicę.
Krauser - 2014-10-15, 19:23
Ostatnio jakoś pozytywnie spoglądam na otaczające mnie uniwersum więc mogę spokojnie stwierdzić, że damy radę. Może zwyczajnie nie będziemy komplikować tylko normalnie strzelać.
goodfella - 2014-10-15, 20:08
Słuszna sugestia Mireczku
|
|
|