To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
SKPST LOK "WIKING" Szczecin
Szczeciński Klub Pneumatycznego Strzelectwa Terenowego LOK "WIKING"

Puchar Wikinga - VI "Puchar Wikinga" 2014-2015

RadLoc - 2014-10-09, 09:02

Mirek jak zwykle się postarał, żeby zorganizować fanty. Dzięki.
MICHAŁ_M - 2014-10-09, 10:47

Mirek, tradycyjnie ogarnął temat i to JAK ... :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen:

KRZYFAR - 2014-10-13, 14:37

19.10 niedziela - I spotkanie w ramach Pucharu Wikinga 2014-2015. Kto jest chętny postrzelać? Wpisywać się proszę.
Krauser - 2014-10-13, 16:06

Ja mogę postrzelać. A coś fajnego będzie ???
goodfella - 2014-10-13, 16:27

Cytat:
Chciałbym móc zapoznać się z Regulaminem przed jego upublicznieniem

Zgodnie z obietnicą regulamin został sporządzony. Obejmuje dwa punkty:

1. Krauser wie wszystko i wie najlepiej
2. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości- patrz pkt.1

:mrgreen:

Taki żarcik ;-) Niestety nie udało się i pewnie do niedzieli nie powstanie. Zastanawiam się tylko czy jest na prawdę taka potrzeba. Kilka pucharów już się odbyło i problemów nie było.

Krauser napisał/a:
Ja mogę postrzelać. A coś fajnego będzie ???


Będzie tor 30-to figurkowy. Mam nadzieję że wystarczy. Co do jego jakości to nie chciałbym obiecywać złotych gór. Postaramy się. Mam nadzieję że będzie zbliżony w swojej formie do regulaminowego PFTA.

Chciałbym jeszcze powrócić do tematu opłaty. Myślę że 10 zł to zbyt wygórowana cena. Jestem zwolennikiem zasad panujących w trójmieście i proponuję 5 zł. Dodatkowo opłata nie będzie obligatoryjna i będzie mógł ją wpłacić każdy startujący. Przygotuję słoik :mrgreen:

MASZOT - 2014-10-13, 16:29

KRZYFAR napisał/a:
Kto jest chętny postrzelać?

Krzysztof, pozwolę sobie poprawić to zdanie:
Zbiórka na strzelnicy o godz. 9.00 - obecność obowiązkowa.

goodfella - 2014-10-13, 16:32

Tomku,
Postaramy się z Krzyśkiem rozstawić tor w sobotę. Przynajmniej jego część.

MASZOT - 2014-10-13, 16:36

goodfella napisał/a:
Zastanawiam się tylko czy jest na prawdę taka potrzeba. Kilka pucharów już się odbyło i problemów nie było.

Bo zawsze jasno były określone zasady rywalizacji.

Regulamin ma określić:
1. konkurencje w jakich będziemy rywalizować - np. HFT1, HFT2, NHFT, Silhouette, a może kategoria open do HFT? To trzeba jasno określić.
2. Zasady strzelań - tu proponuję trzymanie się przepisów PFTA odnoście konkurencji - tak jest łatwiej i nie trzeba tworzyć odrębnych przepisów konkurencji;
3. Ilość eliminacji i ilość liczonych do Pucharu, co pozwoli wyłonić zwycięzców na zasadach sumy punktów procentowych uzyskanego wyniku z określonej liczby eliminacji.
To tyle. Krótko i na temat.

KRZYFAR - 2014-10-13, 16:50

MASZOT napisał/a:
KRZYFAR napisał/a:
Kto jest chętny postrzelać?

Krzysztof, pozwolę sobie poprawić to zdanie:
Zbiórka na strzelnicy o godz. 9.00 - obecność obowiązkowa.


Nie jestem zwolennikiem zmuszania ludzi do brania udziału w zajęciach nieobowiązkowych, a tym bardziej do uprawiania hobby.

Po prostu jak nie zobaczę minimum 10 ludzi chętnych postrzelać to toru ustawiał nie będę. :nie wiem:

W kilka osób to możemy sobie postrzelać do sylwetek i spinerów :->

MASZOT - 2014-10-13, 17:14

Krzysztof, ależ wiesz dobrze, że ja nikogo nie zmuszam. To taki jedynie mój sposób motywacji kolegów.
KRZYFAR napisał/a:
Po prostu jak nie zobaczę minimum 10 ludzi chętnych ...

I to również powinno znaleźć się w regulaminie - czyli minimum zawodników aby zawody zaliczyły się do Pucharu.

Co by nie było, na mnie możecie liczyć.

Mario_64 - 2014-10-13, 17:26

Cześć.
Chwile mnie tu nie było ale wracam.
Już miałem sprzedać wszystkie karabiny i pistolety ale jednak jeszcze nie sprzedam za duzo mam śrutu muszę wystrzelać.
- taki mały żarcik -
Jakby co to mogę przygotować zgodnie z sugestia pewnego strzelca tory sylwetkowe.
Nie wiem czy w naszej kańciapie są jakieś zwierzątka. W razie czego mam gdzieś zagrzebany 1 komplet.

Krauser - 2014-10-13, 18:14

Czy chcecie liczyć ewentualną zimową Wiejską Chatę do Pucharu?

Moja propozycja jest taka:

1. Starty:
a) 7 dziennych z tego 5 liczonych do całości
b) 4 nocne z tego 2 liczone do całości
c) 4 nocne z tego 3 liczone do NHFT

2. Klasyfikacje - klasy
- Open / Open Nocne
- HFT1 / nHFT1
- HFT2 / nHFT2

3. Poszczególne zawody będą liczone do klasyfikacji przy udziale min. 10 zawodników w klasie OPEN

4. Opłata startowa w kwocie 5 złotych jest obowiązkowa. Zezwala się większe datki. Środki zostaną wykorzystane na pamiątkowe odznaki/medale/puchary (czy jak to zwać) na zakończenie Pucharu.

5. Wszelkie nieujęte w powyższych zasadach problemy rozwiązywać będzie Kapituła Pucharu w składzie - Koledzy
- Goodfella
- Krzyfar
- członek SKPST LOK WIKING wybrany w głosowaniu jawnym(musi się zgłosić chętny) przez uczestników pierwszych eliminacji VI Edycji Pucharu Wikinga

I to chyba tyle.

Teraz kilka słów ode mnie.
Jak pisałem wcześniej udało mi się pozyskać spore ilości fantów i mam nadzieję, że jeszcze ich przybędzie. Nie chcę ujawniać ich teraz, ale na niedzielę przygotuję listę z opisem lub...przywiozę pokazać :-) Moja propozycja jest taka, aby część z nich ( te najwartościowsze ) przeznaczyć do losowania podczas zakończenia Pucharu pośród strzelców, którzy wykonali minimum startów. Jeżeli warunki pozwolą i będę miał dopływ fantów na bieżąco to również podczas kolejnych zawodów będziemy organizować losowania.
Zachęcam Kolegów do starań o pozyskanie innych rzeczy, które będzie można przeznaczyć na nagrody.

:-D :-D :-D :-D

Edit:

Zgłaszać propozycje i wnioski...wszystko omówimy podczas I Zawodów.

goodfella - 2014-10-15, 18:59

Krauser,
Widzę że wyręczasz mnie w powinnościach. Głupio mi troszkę ale cieszę się, że pomimo tego że chciałeś mieć emeryturę działasz. Wiem, że po prostu nie dasz rady :)

Odnośnie Twoich propozycji:

Starty. Tutaj nie robiłbym założeń bo niestety, jak to zwykle bywa, życie je weryfikuje.
Jeżeli uda się zorganizować wszystkie to liczmy po prostu 50% eliminacji +1 do całości. Odnośnie nocników to zróbmy tak, że zobaczymy ile uda się zorganizować i do całości policzymy 50% startów. Choć sam nie jestem przekonany czy to dobry pomysł aby je liczyć.

Wiejska Chata Ja oczywiście jestem za tym aby ją liczyć do generalki. Nie wiadomo ile startów się odbędzie i nie wykreślałbym tego. Zawsze jeden start więcej.

Krauser napisał/a:
Poszczególne zawody będą liczone do klasyfikacji przy udziale min. 10 zawodników w klasie OPEN
W związku z coraz mniejszą frekwencją w naszym gronie ustaliłbym limit na 5 osób. Kto nie chce, jego strata. Ja bym nie ograniczał się "bo ktoś nas olał".

Krauser napisał/a:
Opłata startowa w kwocie 5 złotych jest obowiązkowa.
Przyklepane

Odnośnie fantów to proponuję takie rozwiązanie. Nagrody podziel na dwie pule. Jedna na zakończenie pucharu, a druga na Wiejską Chatę. Na poszczególnych eliminacjach dałbym sobie spokój. Na koniec zrobi się za zebrane pieniążki fajne puchary dla Jacka, Ciebie i Maszota :-D ( żarcik - będziemy Was gonić ) i rozda nagrody dla uczestników którzy zaliczyli 50% + 1 start.

To na tyle. Chętnych do rozstawienia toru zapraszam w sobotę od 11.00 na naszą strzelnicę.

Krauser - 2014-10-15, 19:23

Ostatnio jakoś pozytywnie spoglądam na otaczające mnie uniwersum więc mogę spokojnie stwierdzić, że damy radę. Może zwyczajnie nie będziemy komplikować tylko normalnie strzelać. :-D :-D
goodfella - 2014-10-15, 20:08

Słuszna sugestia Mireczku


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group